برگزاری دوره آموزشی راه روشن با محوریت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب 
برگزاری دوره آموزشی راه روشن با محوریت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب 

برگزاری دوره آموزشی راه روشن با محوریت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب 

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی، گفت: کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان، با توجه به اهمیت و ضرورت آشنایی قشر نوجوان با بیانیه گام دوم انقلاب و عمل به توصیه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، در همین راستا دوره آموزشی راه روشن را برگزار کرد.
شناسه خبر : 847145 تاریخ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۸ زمان انتشار :

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از برگزاری دوره آموزشی راه روشن خبر داد و گفت: کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان، با توجه به اهمیت و ضرورت آشنایی قشر نوجوان با بیانیه گام دوم انقلاب و عمل به توصیه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، در همین راستا دوره آموزشی راه روشن را برگزار کرد.
مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان، افزود: از آنجایی که مخاطب های اصلی این بیانیه، قشر نوجوان و جوان هستند بنابراین باید با نقش خود در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب آشنا شوند زیرا نوجوانان و جوانان آینده سازان این کشور هستند.
وی، بیان داشت: بیانیه گام دوم انقلاب، چراغ راهی برای چهل سال آینده انقلاب اسلامی است و امروز رسالت نوجوان و جوان ما این است که از ظرفیت جامعه اسلامی در جهت خودسازی و آینده سازی استفاده کند.
حجت الاسلام سعیدی، به برخی از برنامه های دوره آموزشی راه روشن، اشاره کرد و افزود: در این دوره آموزشی کارگاه هایی با موضوع تبیین گام دوم انقلاب و برکات انقلاب اسلامی، محورهای انقلاب چهل ساله، علم و پژوهش- معنویت و اخلاق، اقتصاد - عدالت و مبارزه با فساد، استقلال آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی اسلامی برگزار شد.
مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان، ادامه داد: برگزاری مسابقه های آثار هنری با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، مسابقه جزوه خوانی گلچین متن بیانیه گام دوم انقلاب، پخش کلیپ و اجرای سرود با موضوع رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب و برگزاری مسابقه ورزشی فوتسال پیروان ولایت از سایر برنامه های این دوره آموزشی بود.
وی، اظهار داشت: در پایان دوره آموزشی راه روشن، نفرات ممتاز معرفی شدند که چهارشنبه آتی طی مراسمی از نفرات ممتاز تجلیل می شود و پنج شنبه به اردوی تفریحی درون استانی به مقصد جوپار اعزام می شوند.

پایان پیام/ 586